About me

Προσπαθώντας να κάνω κάτι που αγαπώ.
Μια φωτογραφία την ημέρα, τουλάχιστον....
Για να μην ξεχνιόμαστε...
Shoot & Share
(Όλες οι φωτογραφίες που δημοσιεύονται σ' αυτό το Blog θα φέρουν την υπογραφή μου)



Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (ELEFTHERIOS VENIZELOS) (mob pic)


"Λίγο πιο κάτω από το σπίτι μας στην “Πλαθειά Στράτα”, κατεβαίνοντας προς των Χανιών την πόρτα, από τη δεξιά μεριά ήταν ένα κουρείο κι ακούστηκε πως εκεί είναι ο Βενιζέλος και κουρεύεται. Πήγαινε ο κόσμος για να τον δει και πήγα κι εγώ. Είδα απόξω από το κουρείο κόσμο μαζεμένο. Οι πόρτες του κουρείου ήσαν κλειστές, τζαμαρίες, ρώτησα τι περιμένουν και μου λένε: “Περιμένουν να τελειώσει το κούρεμα, για να μπουν να μαζέψουν από χάμω τα μαλλιά του Βενιζέλου για ανάμνηση, σαν κειμήλιο…” Πολύ άσχημη εντύπωση μου έκαμε αυτή η πληροφόρηση. Αηδίασα για τη φτηνή εκδήλωση κολακείας. Ίσως νέοι, είμαστε πιο μονοκόμματοι. Σήμερα όμως που έχω κορνιζωμένα τα ποιήματα της Πολυδούρη μαζί με μια τούφα από τα μαλλάκια της, τα ατενίζω με αγάπη και συγκίνηση και όχι σαν κολακεία."


Απόσπασμα: 

ΕΛΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ “ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου